Onze webshop is 24/7 geopend. Dat is natuurlijk ideaal. Maar wat nou als je buiten openingstijden een vraagt hebt? Daarom hebben we nu Leo – de chatbot die (bijna) alles weet!

Waarom Leo een uitkomst is
Ben jij ook veelal overdag aan het werk of naar school – en browse jij in de avond of in het weekend? Yep, dan zijn onze klantenservicemedewerkers ook lekker thuis. Om je dan toch te woord kunnen staan hebben we samen met Watermelon Leo – de chatbot geïntroduceerd. En dat is een uitkomst, want Leo – de chatbot weet echt (bijna) alles.

De 5 specialisaties van Leo – de chatbot

1) Fiets aanschaffen: Voor als je wilt weten welke framemaat of wielmaat voor jou geschikt is, waar je accessoires kunt vinden of wat je moet doen om je je oude fiets te kunnen doneren.

2) Betalen: Is je betaling mislukt, heb je geen bestel bevestiging gekregen of wil je weten welke betaalopties er zijn? Leo legt uit.

3) Bezorgen: Je bezorgdatum aanpassen, Track & Trace nog niet ontvangen of toch nog je bestelling annuleren? Leo weet het.

4: Retour/garantie: Leo vertelt je alles over ons retour en garantiebeleid. Wil je een retour aanmelden? Hij leidt je er stap-voor-stap doorheen.

5) Andere vraag: Gelukkig hoeft Leo – de chatbot niet alles in zijn eentje te regelen. De klantenservice staat tijdens openingstijden nog altijd klaar om je verder te helpen.

Chatten met Leo in de toekomst
Leo moet nog veel leren, dit komt met ervaring. Hierdoor kun je straks ook in het Engels met hem chatten, volwaardige gesprekken met hem voeren of zelfs vragen wat zijn favoriete hobby is (al kunnen we nu alvast verklappen dat hij natuurlijk het liefste op zijn fiets zit!).

Feedback
Leo is een belerend type, maar ook nieuw in het vak – soms snapt hij je vraag niet. Kom je informatie tegen die niet klopt of beantwoord hij je vraag niet juist? Laat het ons dan weten. Jouw feedback is koning!

Cheapassbikes Nieuws, communicatie | 19-10-2021

 

 

0
    0
    Jouw fietstas
    Uw winkelwagen is leeg Return to Shop