Veel Gestelde Vragen (FAQ)

Wat is jullie retourbeleid?

Je kunt de fiets tot 14 dagen zonder opgave van reden terugsturen.

Helaas moeten wij hiervoor wel de retourkosten rekenen. De retourkosten bedragen 35 euro per fiets en worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.

Wil je meer weten over ons retourbeleid dan verwijs ik je graag door naar onze Algemene Voorwaarden.

Wil je een retour aanmelden? Volg dan deze stappen:

Ga naar Mijn Account
Ga naar Bestellingen Bekijken
Ga naar Retour en Garantie Aanvragen
Vul de velden in en druk op verzenden

De klantenservice neemt spoedig contact met je op.

Heb ik garantie op mijn fiets?

Ja, je hebt gratis 30 dagen garantie op je refurbished fiets (m.u.v. lekke band en slag in het wiel, hiervoor geldt een garantie van 48uur). Voor aangekochte accessoires geldt de fabrieksgarantie.

Wil je meer weten over ons garantiebeleid dan verwijs ik je graag door naar onze Algemene Voorwaarden.

Is er een defect aan je fiets en valt dit nog binnen de 30 dagen garantie? Doe dan een garantie aanvraag via je account.

Ga naar Mijn Account
Ga naar Bestellingen Bekijken
Ga naar Retour en Garantie Aanvragen
Vul de velden in en druk op verzenden

De klantenservice neemt spoedig contact met je op.

Halen jullie mijn product thuis retour op of moet ik deze zelf retourneren?

Wij plannen de retour in via onze vaste transporteurs. Je hoeft alleen de retour aan te melden via je account, de retourlabel te printen en een afspraak in te plannen met de klantenservice van Cheapassbikes.

De transporteurs rijden van maandag tot vrijdag tussen 08:00 – 17:00. Het is niet mogelijk om een tijdslot af te spreken, omdat zij de route rijden op basis van efficiëntie.

Hoe meld ik online mijn fiets retour aan?

Ga naar Mijn Account
Ga naar Bestellingen Bekijken
Ga naar Retour en Garantie Aanvragen
Vul de velden in en druk op verzenden

Je ontvangt een e-mail met de retourlabel. Print deze retourlabel en plak deze op het zadel van de te retourneren fiets.

Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de retour is gepland op jouw opgegeven datum.

Kan ik mijn fiets omwisselen voor een andere fiets?

Dat kan zeker! Meldt je fiets retour aan via je account en geef hier aan dat je de fiets graag wilt omwisselen voor een andere fiets.

Ga naar Mijn Account
Ga naar Bestellingen Bekijken
Ga naar Retour en Garantie Aanvragen
Vul de velden in en druk op verzenden

De klantenservice stuurt je dan verdere instructies over hoe je een nieuwe fiets kunt bestellen.

Kan mijn fiets gerepareerd worden?

Is er een defect aan je fiets en valt dit nog binnen de 30 dagen garantie? Doe dan een garantie aanvraag via je account.

Ga naar Mijn Account
Ga naar Bestellingen Bekijken
Ga naar Retour en Garantie Aanvragen
Vul de velden in en druk op verzenden

De klantenservice neemt spoedig contact met je op.

Let op: ga je zonder overleg naar de fietsenmaker om daar een mankement te repareren, dan kunnen wij deze kosten niet meer vergoeden, echter proberen wij altijd een coulance beleid te voeren.

Er mis een accessoire bij mijn bezorgde fiets.

Dat is vervelend! Meldt dit via je account, je we sturen het missende onderdeel zo snel mogelijk naar je op.

Ga naar Mijn Account
Ga naar Bestellingen Bekijken
Ga naar Retour en Garantie Aanvragen
Kies garantie en selecteer het missende item
Vul de velden in en druk op verzenden

De klantenservice neemt spoedig contact met je op.

Mijn fiets is beschadigd geleverd.

Dat is vervelend! Meldt dit via je account, dan kijken we samen naar de juiste oplossing.

Ga naar Mijn Account
Ga naar Bestellingen Bekijken
Ga naar Retour en Garantie Aanvragen
Vul de velden in en druk op verzenden

De klantenservice neemt spoedig contact met je op.

Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

De terugbetaling wordt binnen 10 werkdagen na retourdatum voldaan. Je wordt per e-mail op de hoogte gesteld van de terugbetaling. Hierna kan het nog 48 uur duren voordat het bedrag terug op je rekening staat.

Hoe werkt terugbetaling met betaling in termijnen?

Ja, je kan ook in 3 termijnen betalen.

Heb je in termijnen betaald? Dan wordt het terug te betalen bedrag verwerkt in de volgende factuur of je aanbetaling wordt teruggestort.

Heb je vragen over de facturering in termijnen? Neem dan contact op met de klantenservice van Pay in 3, want Cheapassbikes heeft geen inzicht in de betalingsregeling die je met Pay in 3 bent aangegaan.

0
    0
    Jouw fietstas
    Uw winkelwagen is leeg Return to Shop